افزایش واقعی سرعت اینترنت

این کارو حتما بکنید تا سرعت اینترنتتون تا ده برابر افزایش پیدا کنه . این کار باعث میشه هر صفحه ای برای دومین بار یا بعد از اون که میخواد باز شه به سرعت هر چه تمام باز بشه.

توجه: اگر مراحل رو انجام دادید و در ابتدا تغییری احساس نکردید اون رو پاک نکنید چون تو جایی که شما فکرش رو نمیکنید به کمکتون میاد بدون اینکه شما بفهمید.

ابتدا به Start برید و تو Run تایپ کنید Regedit و Enter بزنید.
حال به دنبال این عبارت بگردید:
[
HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersionInternet Settings]
سپس در سمت راست پنجره به دنبال این عبارات بگردید:
1:
MaxConnectionsPerServer
2:
MaxConnectionPerl_OServer
ممکنه این دو عبارت رو مثل من نداشته باشید پس روی صفحه سمت راست ، کلیک راست کنید و از قسمت [
New]، روی [DWORD] کلیک کنید.
سپس عبارت شماره 1 را بنویسید . برای عبارت شماره 2 هم همین مراحل را انجام بدید. حالا روی عبارتهای ساخته شده دو بار کلیک کنید و در قسمت [
Value data] برای گزینه اول عدد 8 و برای گزینه دوم حرف a را وارد کنید و سیستم را Restart کنید.

توجه: در هنگام نوشتن به حروف بزرگ دقت کنید. یا میتونید از چیزی که من نوشتم کپی و تو رجیستری Paste کنید.

راه اندازی صدای دیجیتال برای CD-Rom دوم

اولین کاربرد CD-ROM ضبط صدای دیجیتالی بر روی آنها بود. حدود پانزده سال پیش، زمانی که چندین موسیقی و ارکستر مشهور برای اولین بار روی این رسانه عرضه شد، مردم به کیفیت بالای صوتی آنها پی بردند و رفته رفته این رسانه نزد مردم عمومیت یافت. هنوز هم این CD ها بهترین روش برای ضبط صوت بصورت دیجیتالی هستند. در CD های دیجیتالی، هــــر آهنگ در یک شیار جداگانـــــه روی CD ضبط می شود و بدین ترتیب هر  CDمی تواند حدود 70 دقیقه صوت را در خود جای دهد .معمولا این گونه CD ها را در ضبط صوتهای خانگی یا در اتومبیل گوش می دهند ولی به جهت اینکه درایوهای کامپیوتر نیز قادر به پخش آنها هستند، برخی از افراد آنها را از طریق درایو  CDکامپیوترشان گوش می دهند.

اما مشکل، CD برای گوش دادن به اینگونه CDها لازم است که یک کابل از درایو CD به کارت صدای شما متصل باشد تا بتوانید این صدا را از طریق بلندگوی کامپیوترتان بشنوید. اما مشکل اینجاست که زمانیکه شما دو درایو  CDدارید مثل زمانی که از  CD-Writerاستفاده می کنید، تنها یک کابل را می توانید به کارت صدایتان متصل کنید، و تنها یک درایو قادر به پخش اینگونه CD هاست. برای رفع ایـــن مشکل در وینـــــدوز  XPمی توانید از صدای دیجیتال استفاده کنید.

روی آیکن  My Computerکلیک راست کرده و در منوی بازشده گزینه Manage را انتخاب کنید .در پنجره باز شده در قسمت چپ روی آیتم Device Manager کلیک کنید .در قسمت سمت راست روی عبارت DVD/CD-ROM drives دابل کلیک کنید .

سپس در لیست باز شده روی درایو CD مد نظر خود، دابل کلیک کنید .در کادر باز شده به زبانه Properties |بروید و گزینه Enable digital CD audio for this CD-ROM device را فعال کنید.

نرم افزاری برای دیدن Source برنامه های EXE


سلام.امروز میخوام یه نرم افزار برای جالی برای برنامه نویسا معرفی کنم.از مشخصات این نرم افزار اینه که Sorce برنامه EXE رو میده ومشخصه دیگش اینه که به برنامه های نوشته شده با زبان های برنامه نویسی شی گرا حالت XP میده یعنی جلوه های XP رو صفحه خشک برنامه می ده امیدوارم.راستی من مسعود از اقوام مهدی هستم و اگه خدا بخواد از این به بعد در اینجا و سایت مهدی که داره می سازه در خدمتتون هستم.
این هم آدرس جایی که میتونید این نرم افزار رو بگیرید.
http://www.restuner.com/download/rtsetup.exe
فعلا خداحافظ.